Imaš vprašanja?
Imamo odgovore!

Pokliči nas: 059 30 30 80

Kakšna je razlika med vrednostnim bonom in bonom za kupljeno doživetje?

Vrednostni bon vsebuje znesek, s katerim lahko razpolagate pri nakupu kateregakoli doživetja na naši spletni strani. Kodo, ki je na vrednostnem bonu, boste vpisali v košarici pri zaključku nakupa, in vrednost bona se vam bo odštela. Po zaključku nakupa boste prejeli vse potrebne podatke za rezervacijo termina za vaše doživetje, prav tako pa tudi bon z podatki doživetja, ki ga lahko uporabite pri rezervaciji ali pa ga podarite tretji osebi. Bon za vsako kupljeno doživetje velja eno leto od nakupa. Z vrednostnim bonom se ne morete prijaviti na termin, temveč morate najprej kupiti želeno doživetje; nato se lahko z prejetimi podatki prijavite oz. rezervirate termin. Vrednostnega bona ni mogoče podaljševati, saj je eno leto dovolj časa za nakup kateregakoli doživetja na spletni strani.

Bon za posamezno doživetje že vsebuje ime doživetja in rezervacijsko kodo, s katero si lahko rezervirate termin za vaše doživetje. V primeru, da vam doživetje ne ustreza, lahko doživetje oz. bon zamenjate. Če doživetja ne morete izkoristiti v času veljavnosti bona, ga lahko tudi podaljšate.

Na vrh