Izdelek je bil dodan v košarico
Rezervacije terminov
Kako rezerviram termin?
Rezervacija termina je zelo enostavna. V postopku rezervacije boste pridobili vse informacije in uskladili termin ter ostale podrobnosti glede koriščenja vašega doživetja. Za rezervacijo termina potrebujete veljaven bon kupljen na naši spletni strani.
Postopek rezervacije pričnete z vnosom rezervacijske kode v vnosno polje.
Če ima koda neustrezen status (npr. ni pravilna, je že bila uporabljena ipd.), rezervacije ne boste mogli nadaljevati, saj bo sistem zavrnil nadaljevanje.
Če imate kodo za vrednostni darilni bon, z njo ne morete opraviti rezervacije. Z vrednostnim darilnim bonom morate prvo opraviti nakup na naši spletni strani za željeno doživetje s katerim boste pridobili rezervacijsko kodo.
Po uspešnem vnosu kode bodo prikazani vsi ključni podatki v zvezi s doživetjem in njegovim koriščenjem.
Če rezervacija ni potrebna, se na prikazani lokaciji oglasite med delovnim časom.
Če je rezervacija potrebna izpolnite obrazec s podatki uporabnika (ime, priimek, telefon, e-poštni naslov, datum), na katerega bo glasila rezervacija.
Po oddaji rezervacije boste po e-pošti ali na drug način pravočasno obveščeni o podrobnostih glede koriščenja vašega doživetja.
Kje dobim rezervacijsko kodo?
Rezervacijsko kodo pridobite pri vsakem nakupu doživetja na naši spletni strani. Če uporabite plačilo z plačilnimi karticami ali sistemom PayPal, boste kodo pridobili nemudoma in lahko termin rezervirate takoj.
Ali lahko rezerviram termin brez rezervacijske kode?
Termina brez rezervacijske kode žal ne morete rezervirati. Če se vam z rezervacijo mudi in bo jo rado opravili čim prej ali za danšnji dan, lahko uporabite plačilo z plačilnimi karticami ali sistemom PayPal, kodo pa boste pridobili nemudoma in lahko termin rezervirate takoj.
V primeru, da je željen termin polno zaseden in se drugega termina ne morete udeležiti, lahko takoj ali v roku 14 dni zahtevate stornacijo naročila in povračilo denarja. V primeru plačila z plačilnimi karticami ali sistemom PayPal je vračilo izvedeno še isti dan.
Ali lahko rezerviram termin z vrednostnim bonom?
Žal termina ne morete rezervirati s kodo, ki je napisana na vrednostnem bonu. Z vašim vrednostnim bonom morate najprej opraviti nakup doživetja, ki vam ustreza (kodo, ki je na vrednostnem bonu, boste vpisali v košarici pri zaključku nakupa, in vrednost bona se vam bo odštela). Po zaključku nakupa boste lahko takoj rezervirali termin. Nakup na spletni strani lahko opravite v nekaj trenutkih, termin za vaše doživetje pa lahko rezervirate takoj po nakupu.
1