Izdelek je bil dodan v košarico
Postopek naročila
Postopek naročila je hiter in enostaven ter je izveden v nekaj korakih. Izbirate lahko med različnimi produkti, ki predstavljajo doživetja iz naše ponudbe. Po izvedenem naročilu boste prejeli enega ali več bonov, ki predstavljajo posamezne produkte z doživetji. Za naročilo produktov ni potrebna registracija uporabnika, mora pa uporabnik oddati podatke, ki so potrebni za izvedbo naročila in dostavo bona. Za prijetnejšo nakupno izkušnjo vas v nadaljevanju seznanjamo s ključnimi koraki nakupa in drugimi potrebnimi informacijami.
Pregled in izbira produktov
- Na spletni strani prebrskajte in si oglejte ponudbo ponujenih produktov z raznovrstnimi doživetji.
- Pri ogledu vsakega produkta je navedena cena doživetja in nekatere druge informacije povezane z doživetjem in njegovim koriščenjem.
- Enega ali več produktov, ki jih želite naročiti, dodajte v nakupovalno košarico.
- Vsebino košarice lahko vedno pregledate in v njej tudi odstranite že dodane produkte, ali pa dodajate druge produkte.
- Produkti ostanejo v košarici, dokler se ne odločite za nadaljevanje oz. zaključevanje naročila.
- Po določenem času se produkti iz košarice samodejno odstranijo, če ne nadaljujete naročila.
Vnos podatkov
- Naročilo nadaljujete z vnosom vaših podatkov (npr. e-poštni naslov, ime, priimek, naslov, telefonska številka itd.) za potrebe plačila in dostave bonov v zvezi z naročenimi produkti.
- Vnos obveznih podatkov je ustrezno označen, druge podatke lahko vnesete po želji.
- Po prejemu plačila boste bone prejeli v digitalni obliki (PDF datoteka) po e-pošti.
Izbira načina plačila, pregled in oddaja naročila
- Naročilo nadaljujete z izbiro načina plačila naročenih produktov.
- Izbirate lahko med naslednjimi načini plačila:
- plačilo po predračunu (bančno nakazilo),
- plačilo s kreditnimi/debetnimi karticami,
- plačilo s sistemom PayPal.
- Sočasno ob izbiri načina plačila si lahko ogledate povzetek vašega naročila, iz katerega je razviden tudi skupen znesek plačila.
- Po pregledu povzetka naročilo oddate s klikom na potrditveni gumb.
Obdelava in potrditev naročila
- Po oddaji naročila boste po e-pošti prejeli sporočilo, ki bo opremljeno z informacijo o potrditvi naročila ali pa s podatki za plačilo predračuna, ki ga morate plačati, da bo naročilo šlo v nadaljnjo obdelavo.
- V nadaljnji obdelavi bomo vaše naročilo pregledali in potrdili, lahko pa ga z razlogom tudi zavrnemo.
- Za preverjanje oddanih podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave naročenih produktov, vas bomo po potrebi poklicali na vašo kontaktno telefonsko številko.
- Naročene bone boste v e-obliki (PDF) prejeli v okviru sporočila na vaš e-poštni naslov, ki ste ga vpisali ob oddaji naročila.
- Če produkti niso na razpolago zaradi določenih razlogov na strani naših poslovnih partnerjev, lahko vaše naročilo iz takšnega razloga tudi zavrnemo. Z dnem zavrnitve vaše naročilo preneha veljati.
- Podatke o statusu in vsebini naročila lahko preverite v vašem uporabniškem računu ali na naslednji povezavi.
Doživetja, ki jemljejo dih: