Izdelek je bil dodan v košarico
Reklamacije & Vračila
Odstop od pogodbe
- Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, med katere sodijo tudi spletni nakupi, ima kupec pravico, da v 14 dneh obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
- Rok vračila prične teči naslednji koledarski dan po datumu prevzema elektronske pošiljke z digitalnim bonom.
- Postopek vračila lahko sprožite preko svojega uporabniškega računa ali na naslednji povezavi.
- Vrednost kupnine (kupnina brez stroškov dostave, plačilnih prehodov ipd.) vam lahko upoštevamo kot dobropis v vašem uporabniškem računu, ki ga lahko nato uporabite pri naslednjih nakupih naših produktov, ali pa vam vrnemo kupnino na enak način kot je bilo izvedeno plačilo, takoj, ko bo mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu pogodbe.
- Če ste produkt že pričeli uporabljati pred iztekom roka 14 dni (npr. rezervirali doživetje, vnovčili bon za doživetje itd.), odstop od pogodbe žal ni več možen.
- Vračilo oz. odstop od pogodbe pri kupljenih vrednostnih darilnih bonih ni mogoče.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
- Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
- Kot ponudnik storitev, ki omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
- Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Doživetja, ki jemljejo dih: